Sunday, August 12, 2012

Patroon babylaarsjes haken

Vraagje:

Is er interesse in een Nederlandse vertaling van het patroon van deze babylaarsjes met lussen ?
De ontwerpster, Tanya Naser, zou het geweldig vinden als ik het vertaal.

Fijne zondag allemaal en hou je haaks !


( the text above says: 
question: Is anybody interested in a Dutch translation of the pattern of these loopy baby booties ?  The designer, Tanya Naser, would love it if I made a translation.)

Have great Sunday. I'll keep you in the loop !


10 comments:

  1. uIk vind ze supermooi, helaas heb ik geen baby's meer maar ik denk dat je er veel mensen blij mee maakt.
    Groetjes Kristel

    ReplyDelete
  2. Ohhh wat zijn ze stoer!sibledow 60

    ReplyDelete
  3. jaja, zeker interesse in de vertaling! ze zijn super!

    ReplyDelete
  4. Waar kan ik de Engelse beschrijving vinden? Ik wil ze onmiddellijk beginnen haken, zo leuk vind ik ze. Maar ik vind geen link naar de Engelse blog of beschrijving.
    Groetjes,
    Marian

    ReplyDelete
  5. Hallo Marian,
    Ja, ze zijn leuk he ?!
    Het patroon staat op de pagina (tabblad) "Gratis Patronen".
    Heel veel succes !

    ♥ José

    ReplyDelete
  6. Ik heb ook zeker interesse in een vertaald patroon, vind ze echt super!
    Groetjes,
    Anne

    ReplyDelete
  7. Ook ik heb interesse! Is er al een vertaling beschikbaar?

    Groetjes, Nelleke

    ReplyDelete
  8. Ik zou ook heel graag de vertaling willen hebben vindt ze heel schatig

    ReplyDelete
  9. Hoi jose!
    Ik zou ook wel een vertaling willen. ik ben nog even bezig met mijn breiwerk voor een truitje dus ik maak hem op een later moment. Ze zijn zo cute!

    groetjes maartje m

    ReplyDelete
  10. Hoi jose, ik heb wel interesse in de vertaling. Hoe zou ik daar aan kunnen komen?
    Groetjes silvia

    ReplyDelete